Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αθηνα, Αττική
Κάλπασε με τον Πήγασο.

welcome to my poetry site

Το contact me,my emails are
inei777@gmail.com & auinta888@windowslive.com

Η εξέλιξη των σχημάτων -Βοηθητικό Ερωτηματολόγιο για το forum



Για να ποιήσουμε ωστόσο όλοι μαζί ένα σχήμα χρειαζόμαστε ένα ερωτηματολόγιο.
Αρχίζουμε  λοιπόν την αναζήτηση μας αναζητώντας ένα σύνθετο σχήμα ως βάση για το κοινωνικό σύστημα που θέλουμε να ποιήσουμε.
Βασικά σχήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί ως βάση κοινωνικών σχημάτων μέχρι σήμερα:
  1. Κύκλος-ποιεί κώνο και σφαίρα.
  2. Τετράγωνο-ποιεί  πυραμίδα και κύβο.
  3. Τρίγωνο-ποιεί πυραμίδα και δέντρο.

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΒΗΜΑ 1,ΚΥΚΛΟΣ
ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΣΧΗΜΑ. 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ - ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ  ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. 
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΕΝΤΡΟ - ΑΡΧΗ
Η ΚΕΦΑΛΗ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΑΔΑΣ
ΗΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΙΣΟΤΙΜΑ  ΜΕΛΗ 
Μια κοινωνία πλασμένη με τον κύκλο, κινείτε βάση της γνωσιολογικής γεφύρωσης των μελών της και έχει κύριο στόχο την κάλυψη των αναγκών των μελών.
Κύρια προϋπόθεση για την επιτυχία των κυκλικών συστημάτων, είναι η ορθή χρήση της  ιερής τέχνης του διαλόγου και η αναγνώριση του πνεύματος της φύσης ως μόνη κεφαλή.

ΒΗΜΑ 2,ΚΩΝΟΣ
ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΑΛΛΗ ΑΡΧΗ-ΚΕΝΤΡΟ.
ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΣΑΜΑΝΩΝ  ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ - ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΜΑΔΕΣ .
ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΛΕΟΝ, Η ΦΥΣΗ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΦΗΣ ΤΟΥ ΚΩΝΟΥ.
Η Κοινωνική δομή του κώνου δίνει ιδιαίτερη δύναμη σε ένα άτομο το οποίο θεωρεί οτι μπορεί να έχει άμεση επικοινωνία με το Πνεύμα της Φύσης αλλιώς με τον Θεό.
Αρχικά ο σαμάνος ήταν ένας σεβαστός βοηθός-σύμβουλος στην νομάδα και ετσι αργότερα του δόθηκε ιδιαίτερη τιμή ανάλογη με το χάρισμα του. 
Ωστόσο τα μέλη της νομάδας παρέμειναν ισότιμα. Ο κύκλος κρατήθηκε στην νομάδα, αλλά για λίγο διάστημα. 
Έπειτα η τιμή και η θέση δεν ήταν ανάλογη του χαρίσματος, αλλά αποδίδονταν βάση της γεννεολογικής διαδοχής. Γι' αυτό κατέληξε σταδιακά, στην δημιουργία ενός μοναρχικού πυραμιδικού κοινωνικού σχήματος.

ΒΗΜΑ 3, ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ
ΕΠΕΙΤΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΝΟΜΑΔΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΑΘΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΧΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΕ 4 ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΣΤΕΣ-ΤΑΞΕΙΣ
ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ - ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΘΕΤΩΝΤΑΝ Η ΥΨΙΣΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΘΕΩΝ.
ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ-ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ-ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ - ΟΡΟΥΣ
Τα πυραμιδικά συστήματα στην ουσία είναι μοναρχίες που κινούνται βάση της θέλησης του μονάρχη -βασιλιά - θεού και των 4 τάξεων ( Ιερατείο- Αριστοκρατική- Μεσαία- Φτωχιά ) που παίζουν τον ρόλο του ακόλουθου. Πέραν του ιερατείου που φέρει τον συμβουλευτικό ρόλο μόνο η αριστοκρατική τάξη διαπραγματεύεται τα συμφέροντα της με τον μονάρχη. 

ΒΗΜΑ 4, ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΝΟΥ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΝΟ ΕΝΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.
ΕΔΩ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΞΑΝΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ  Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Αρχικά στην δημοκρατία των αρχαίων ελλήνων οι πολίτες εισέρχονταν στην διοικητική συμμετοχή βάση της ηλικίας τους. Η δημοκρατία ήταν στην ουσία ενας συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην τροφοσυλλεκτική αρχική κοινωνία και την εγκαθιδρυμένη αρχαία.
Ο ΚΩΝΟΣ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΩΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΩΣ ΚΥΚΛΟΣ,
ΠΟΥ ΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΘ' ΗΜΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ - ΚΟΡΦΗ  ΤΟΥ ΚΩΝΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΩΣ ΠΟΙΗΤΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ - ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΟΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΓΗΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ.

ΒΗΜΑ 5, ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΙΚΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ 
Ο Χριστιανισμός για της μοναρχικές αυτοκρατορίες ήταν μια απειλή όπως και η Δημοκρατία. Για αυτό τον λόγο οι 'Ελληνες  όπως και ο  χριστιανισμός πολεμήθηκαν λυσσαλέα.  Μετά τον διωγμό των Χριστιανών ακολούθησε η σφαγή των Ελλήνων. Οι αυτοκρατορίες οτι δεν μπορούσαν να νικήσουν το παίρναν με το μέρος τους με δόλο. Οι αυτοκρατορίες των βασιλιάδων θεών έδωσαν την θέση τους στις αυτοκρατορίες απλών βασιλέων και αυτές με την σειρά τους σε δικτάτορες μοναρχίες. Ομως η Δημοκρατία έγινε το όνειρο των Χριστιανικών λαών και αυτο δεν ηταν τυχαίο. Για πολλούς αιώνες οι μοναρχίες καταδυνάστευαν τους λαούς.Οι επαναστάσεις έρχονται η μιά μετά την άλλη και φτάνουμε στο αποκορύφωμα για το τι εστί μοναρχία με τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο.

ΒΗΜΑ 6, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΑ 4 ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 4 ΚΥΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ: ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ- ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΣ - ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
Εδώ έχουμε μια ψευδαίσθηση της δημοκρατίας  κάτω απο την καπιταλιστική σκέπη των πλουσίων που χρησιμοποίησαν τον καπιταλισμό για να προσαρμόσουν τα κυκλικά πολιτεύματα στις τσέπες και τα συμφέροντα τους. Συνεπώς όλα τα κινήματα χάνονται και δεν αποδίδουν κείνο που ήταν αναμενόμενο.

ΒΗΜΑ 7,ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΩΝΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΑ ΚΩΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΙΩΚΤΗΚΕ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΣ. Ο ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΚΟΛΕΚΤΙΒΕΣ ΠΟΥ ΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΜΕΛΙΑΚΟ ΚΥΚΛΟ. ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΕ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΥΚΛΙΚΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΕΘΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΣΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΜΙΣΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΑ ΕΘΝΗ.
Ο κουμουνισμός απέδειξε οτι  όποια ομάδα κ' αν λάβει μόνιμη δύναμη διαφθείρεται.Η πτώση του έφερε ανισορροπία στις μεγάλες της εποχής δυνάμεις και την θέση της Ρωσίας πήρε η Ιαπωνία, που και αυτή πολεμήθηκε με έναν άλλον πιο ύπουλο τρόπο. Τους πυρηνικούς αντιδραστήρες.
Οι γερμανικές εταιρείες που μελέτησαν την θέση για την ανέγερση των αντιδραστήρων θα ήταν ανόητο να πούμε οτι δεν γνώριζαν πως τα σημεία αυτά που επέλεξαν ήταν πολύ επικίνδυνα. Τους χτίσαν πάνω στα κύρια σεισμικά τόξα και απο την πλευρά που βλέπει στον Ειρηνικό. Τα τσουνάμια, οι σεισμοί και οι ηφαιστειακες εκρήξεις, ήταν για την Ιαπωνία κατι αναμενόμενο καθώς βρίσκεται πλησίον στο δακτυλίδι της φωτιάς και δέχετε πιέσεις τόσο απο το τόξο της Χαβάης όσο και απο της Ινδονησίας.
ΣΗΜΕΡΑ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΩΝΟ.
ΕΝΑ ΚΩΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ  ΚΟΡΦΗ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ  ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.
ΣΤO ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΓΕΤΕ. 
ΑΥΤΟ ΤΟ 7ο ΒΗΜΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΠΥΡΑΜΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΡΥΜΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΗΓΕΤΩΝ 

 ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΣΧΗΜΑ. 
 ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ, ΤΟ ΟΚΤΑΕΔΡΟ , ΤΟ ΟΚΤΑΚΤΙΝΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ.

Τι θα σκεφτόσασταν πέρα από το σχήμα του διαμαντιού? 
Εμένα δεν μου άρχετε κάτι άλλο στον νου.
 Αφήνουμε την φαντασία μας ελεύθερη και αναζητούμε το τι θα μας ικανοποιούσε απολυτά ως πλήθος.

Ερωτήσεις Μερος Α' :
  1.  Θα συμφωνούσατε να έχουμε στο διοικητικό σχήμα άτομα βάση της ηλικίας τους  ή σας αρκεί  να εκλέγονται αντιπρόσωποι όπως σήμερα? 
  2. Θα επιθυμούσατε απο ένα σχήμα να σας κρατά σε ένα τόπο οπου και η θέση εργασίας ή να σας δίνει την δυνατότητα συχνής μετοίκησης εντός της επικράτειας οπου θα σας παρέχονταν άμεσα εργασία?
  3. Πιστεύετε οτι είναι ωφελιμότερο να μένετε σε ένα τόπο ή να αλλάζετε περιβάλλον ανα διαστήματα και γιατι?
  4. Θα  αποδίδατε  περισσότερο αν είχατε λιγότερες ώρες εργασίας και ελεύθερο ωράριο ή προτιμάτε αυτό που έχετε τώρα?
  5. Θα προτιμούσατε να έχετε δυο διαφορετικές ειδικότητες και να εργάζεστε εναλλακτικά σε αυτές ή να έχετε μια και μόνο?
  6.  Πιστεύετε οτι αν δουλεύατε σε δυο διαφορετικές δουλειές που η μία θα ήταν πιότερο πνευματική και η άλλη πιότερο σωματική θα ήταν καλύτερο για σας και για την υγεία σας ή θα σας μπέρδευε?
  7. Θα προτιμούσατε να εργάζεστε 5 μέρες και να έχετε 4 μέρες για ανάπαυση την εβδομάδα ή προτιμάτε το σημερινό τρόπο?
  8. Θεωρείτε οτι ο κάθε πολίτης μπορεί να συμμετέχει ενεργά στις συνεδριάσεις ωστε να αποφασίζει με την ψήφο του για ό,τι πρόκειτε να εφαρμοστεί ή ειναι καλύτερα να έχει αντιπροσώπους και γιατι.
  9. Πιστεύετε οτι αν βγάζαμε το χρήμα απο την ζωή μας και χρησιμοποιούσαμε άλλη μέθοδο για να ζουμε θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα?  Σημειώστε οτι δεν εχει σχέση με τον κουμουνισμό η κατάλυση του χρήματος.
  10. Πως θα σας φαίνονταν μια φορά την εννεάδα και οχι την εβδομάδα να ήσασταν εξαναγκασμένοι να παρευρεθείτε στις συνεδρίες ωστε να συζητήσετε τις προτάσεις προς ψηφοφορία? Θα ήταν βαρετό? Θα ήταν μια ευθύνη που δεν αγαπάτε να έχετε? Πιστεύετε οτι είναι καλύτερα να αποφασίζουν οι ειδικοί για εσας και γιατι? Θα ήταν ενδιαφέρον?
  11. Πιστεύετε οτι αν είχαμε όλοι την ευκαιρία να έχουμε οτι χρειαζόμαστε θα υπήρχε ανάγκη αστυνόμευσης και καταστολής των μαζών?
  12. Φανταστείτε οτι στο μέλλον αντι για πολλά καταστήματα με ενα κάρο αγαθά σε μεγάλες ποσότητες, να υπήρχε ένα μεγάλο συγκρότημα ανα περιοχή,  με δείγματα ολων των αγαθών απο τα οποία θα παραγγέλνατε με μια κάρτα και θα σας έρχονταν στο σπίτι. Θα μπορούσατε ετσι να απολαύσετε τα ψώνια σας ή οχι? Πως σας φαίνεται η ιδέα? Σκεφτείτε οτι είναι ένας τρόπος εξοικονόμησης χώρου και δεν ταλαιπωρήστε στην μεταφορά τους.
  13. Θεωρείτε οτι είναι αναγκαία η αξιολόγηση και η βαθμολογία μαθητών και εργατών ή πιστεύετε οτι  δημιουργεί ανχος και συνεπως μικρότερη απόδοση?
  14. Η ηλικία των 8 ετών είναι για σας πολύ μικρή για να μπορέσει να σταθεί στην έδρα ως η καρδιά του σχήματος και γιατί? Ποιά ηλικία θα προτίνατε για αυτήν την θέση?
  15. Θεωρείτε οτι αν ταξινομούσαμε το πλήθος σύμφωνα με το χρώμα που αντιστοιχεί στην φύση και την ιδιοσυγκρασία του θα θεωρούνταν ενα είδος φακελόματος ή το θεωρείτε απαραίτητο για την δημιουργία ορθών ομάδων συνεργασίας στην εργασία, την διδασκαλία και τις συνεδρίες? 
  16. Θα σας ήταν ευχάριστο να παράγετε ανάλογα με αυτά που ζητάτε να σας παρέχει το σχήμα ή θα θέλατε κάτι άλλο?

Προσεχώς το δεύτερο μέρος του ερωτηματολογίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: