Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αθηνα, Αττική
Κάλπασε με τον Πήγασο.

welcome to my poetry site

Το contact me,my emails are
inei777@gmail.com & auinta888@windowslive.com

26/5/15

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ -η φαντασία και ο μορφέας

1,Η δύναμη του ονείρου
2,Ποίηση και ονείρεμα.
3,Φαντασία: η επικαλούσα την μεγάλη μνήμη
4,Με του άγγελου της φαντασίας τα μάτια
5,Ονειρα και Συμβολισμός
6,Τα ενύπνια όνειρα καμιά φορα κρύβουν παγίδες 
7, Ο Μορφέας
8,ο συμβολισμός στην ποίηση
9,Η παραβίαση του φυσικού συμβολισμού
10,Σοφία και γνώση

1,Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΟΡΗΓΙΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΕΜΑΤΟΣ

ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΑ ΛΕΓΕΤΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ
- ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ.

ΚΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΝΕΤΕ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΕΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΙΩΣ Η ΥΦΑΝΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ

2,Ποίηση και ονείρεμα. 

Εδω όντως ταιριάζει να το πω.....

Τι είναι ο κόσμος μας?
Ένα όνειρο στην κάρδια του παιδιού που τον λέμε Θεό.

Πως ποιήθηκε?
Σε ένα χορό του στην αλμυροσύνη του τίποτα.
Εκεί που ζήτησε η κάρδια του το κάτι.

Τι είναι το ονείρεμα της καρδιάς μας?
Ένας κόσμος οπού η κάρδια μας προβάλλει τον εαυτό της, ποιώντας την εικόνα που έχει ανάγκη.
Ποια η δύναμη υλοποίησης?
Η σοφία που δίνει τόλμη-έτσι δίνει σάρκα και οστά στο ονείρεμα της η κάρδια.

Υπάρχουμε........
είμαστε ανάσες που υλοποιήθηκαν μες τον χορό του σαν ένα μαγικό γαϊτανάκι.
Ω άνθρωπε!
Πόσο θες τα πάντα να ερμηνεύσεις, τα πάντα να κατέχεις, τα πάντα να ορίζεις
μα το αίνιγμα της ύπαρξης σου δεν ερμήνευσες ακόμα.

Προσπάθησε....
Κάθε φορά η μελέτη των άστρων και του ότι αποτελεί τον κόσμο σου θα σε εκπλήττει
θες σταθερές.
Μα οι νόμοι αλλάζουν με την θέληση της ποιητικής υπόστασης

θες να σου πω το μέλλον? 
θα σου πω συμφώνα με τα δεδομένα του παρόντος.
Mα η ποιητική υπόσταση δεν ορίζετε........και ξαφνιάζεσαι.....μα πως γίνετε!



3,Φαντασία: η επικαλούσα την μεγάλη μνήμη

Είναι η ικανότητα που ξεδίψα το είναι, ώστε να μην γίνει η δίψα του σκοτάδι. Φέρει την δύναμη της εικόνας. Η φαντασία χρησιμοποιεί την κλήση-ανακληση της μεγάλης μνήμης της ζωής, καθώς αυτό που μας  λείπει, είναι συνήθως κάτι που υπήρξε στο παρελθόν και νοσταλγούμε.

Χρησιμοποιεί την νοσταλγία ως κλήση και ανακαλεί τις εικόνες που θα μας γεμίσουν. Έτσι μέσα από αυτές ξεδιψάμε.

Αν για παράδειγμα μέσα στην πόλη  μας λείπει το δάσος, η φαντασία ανακαλεί ένα παρελθοντικό τοπίο και το προβάλει ως εικόνα  τόσο δυνατά, που μπορεί να το δούμε μπροστά στα μάτια μας σαν να είμαστε μέσα του.

Οι καλλιτέχνες που έχουν δυνατή φαντασία, μπορούν να ανασύρουν από την μνήμη και να μάθουν πολλά παρελθοντικά γεγονότα - μόνο και μόνο γιατί η νοσταλγία με την θέληση της αναζήτησης, γίνετε μια μεγάλη πύλη που έλκει τον αναζητητή να εισέλθει- συνήθως υποσυνείδητα- στην μεγάλη μνήμη.

Βεβαίως ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί την φαντασία ως μέσο, για να επικοινωνήσει με τα ιερά σώματα του, την φύση και  το ποιητικό πνεύμα.

Ο συγγραφέας ανάλογα με την νοσταλγία του, γεμίζει μέσα του με εικόνες που θα τον οδηγήσουν να ποιήσει ένα συγγραφικό έργο. Ενώνει - λες και έχει πρόσβαση στην χημεία της ζωής - μορφές οντοτήτων, με τρόπο που να μπορεί να ποιήσει ένα ον συμβολικό, άλλα και να μαντέψει ένα μελλοντικό πραγματικό - λες και η ζωή του ψιθυρίζει τις μελλοντικές της μορφοποίησες.

Οι καλλιτέχνες είναι επίσης εκείνοι, που έχουν πρόσβαση στον συμβολισμό εκ γενετής και μπορούν να ποιήσουν και να θεμελιώσουν νέα σύμβολα από το ατομικό ως το συλλογικό πεδίο.
Όλα αυτά εμπεριέχονται μέσα στην δύναμη αυτού που ονομάζουμε φαντασία.

Για αυτό την φαντασία μας πρέπει πάντα να την κρατάμε καθαρή και αγνή σαν τον λευκό πήγασο.
Όσοι έχουν την ικανότητα της φαντασίας έμφυτη και εργάζονται με την συμβολική, καλούνται να θεραπευόσουν το συλλογικό από τις βίαιες και τρομακτικές συμβολικές εικόνες- που ποιεί ο συναισθηματικός τομέας του ανθρώπου - ξεχωρίζοντας τες από τις πραγματικές που δείχνουν πραγματικά γεγονότα.

Έτσι ο καλλιτέχνης βρίσκει την δική του αλήθεια και θεωρείτε πνευματικός διότι είναι ο θεραπευτής των ονείρων.

4,ΜΕ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΝΕΙΡΟΚΟΣΜΟΙ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
ΣΑΝ ΣΕ ΤΕΛΑΡΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ ΤΗΣ
ΣΥΜΠΥΚΝΩΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ
ΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙ
ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΙΝΕΛΟ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΑΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ
ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ
ΓΙΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΔΙΔΑΧΗΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΕΚΕΙ ΔΙΑΧΩΡΗΣΑ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΝΟΗΣΗ - ΔΗΘΕΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΕΚΕΙ ΣΗΚΩΣΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΝΑΟ ΜΟΥ
ΕΚΕΙ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΜΟΥ

ΕΚΕΙ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΙΕΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑ ΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΙΔΕΣ

ΕΚΕΙ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΚΕΙ ΚΛΗΘΗΚΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΟΥ
ΕΚΕΙ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΟΥ

ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΔΑ ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝΟΥΝ ΕΔΩ
ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΤΡΩΤΗ


ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΙΕΚΡΙΝΑ ΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΜΕΝΟ
ΕΚΕΙ ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΤΟΥΣ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΜΟΥ
ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΑΧΡΟΝΗ ΜΟΥ

ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΠΩΣ Η ΠΕΝΑ Η ΙΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
ΕΚΕΙ ΕΓΙΝΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΣΦΑΙΡΩΝ
ΕΚΕΙ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΠΟΙΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑ

Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΤΑΜΙ
ΔΕΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΤΕ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΜΑΤΑ
Η ΠΛΑΣΗ ΔΙΧΩΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΠΟΙΗΘΗΚΕ
 ΤΟΥΤΗ ΑΛΛΙΩΣ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Η ΜΥΗΣΗ ΔΙΧΩΣ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΕΝ ΒΑΔΙΖΕΙ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΦΤΕΡΑ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΒΛΕΠΕΙΣ

ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ  ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

Για τον πιστό άνθρωπο το αστρικό ταξίδι είναι στην ουσία το ταξίδι της ψυχής στους κόσμους της.
Για τον καλλιτέχνη το αστρικό ταξίδι είναι ένα ταξίδι στους κόσμους που δίψα η κάρδια του. Είναι ο δρόμος της ποιητικής μύησης. Ο καλλιτέχνης μπορεί να βιώσει τις σφαίρες δίχως να χρειαστεί να βγει από το σώμα του.
Αρκεί να προβάλλει την κάρδια του σ' αυτές.

Για τον αποκρυφισμέ είναι μια  συνειδητή εξάσκηση να βγει από το σώμα του.
Μα πάντα είναι μια αποκάλυψη της ψυχής


5,ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ


ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. 


ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ? 
ΠΩΣ?

ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.

 ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ. ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ  ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΒΑΣΙΖΕΤΕ- ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ  ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ

Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΤΙ ΕΘΕΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΟΙΗΘΕΙ?

·         ΕΝΑ ΣΟΚ ΠΟΥ ΠΟΙΗΣΕ ΕΝΑ ΧΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ             ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ.

·         ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ                                     ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ                             ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

·         ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ               ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΘΕΤΟ                         ΠΛΟΥΣΙΟ ΛΟΓΟ

Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ  ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕΜΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΝΙΣΜΟ

 Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ,
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΕ Η ΦΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΣΟΚ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ Η ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ

ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΤΟ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΤΟ. ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΕΙΝΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟ.

6,Τα ενύπνια όνειρα καμιά φορά κρύβουν παγίδες

Σας έχει τύχη να δείτε το ίδιο  όνειρο πάνω από μια εβδομάδα ,που να σας δίνει την εντύπωση ότι είναι  μια ταυτόχρονη εξελισσόμενη ζωή μες την ζωή σας?
Θα σας μπέρδευε τόσο, που κάποια στιγμή δεν θα ξεχωρίζατε το όνειρο από την πραγματικότητα.

Κι αν είχε στοιχειά μιας συγκεκριμένης εποχής του παρελθόντος, θα ήταν δύσκολο να μην αναρωτηθείτε αν είναι μνήμη περασμένης ζωής, η μνήμη ενός προγόνου που φέρει το DNA σας.

Και καλά να ήταν ένα ευχάριστο όνειρο........μα αν ήταν ένας εφιάλτης?

Η πίστη στις προηγούμενες ζωές ίσως να έμοιαζε μια καλή εξήγηση.
Σαφώς. 
Όμως η ζωή επιλέγει να μας δείξει  τμήματα της ζωής άλλων, καθώς μέσα μας είναι καταγραμμένη η πιο ευχάριστη και η πιο δυσάρεστη εμπειρία - που ακόμα χρειάζεται να προβάλετε ώστε να ξεδίψα μελλοντικούς, να προειδοποιεί το άτομο, άλλα  το πιο σπουδαίο....

’Όταν πρόκειται για εφιάλτη - η  ζωή μας ζητά να ξεπεράσουμε εκείνο που άλλοι βίωσαν, μα δεν μπόρεσαν να το ξεπεράσουν.
Επικίνδυνο για μας τέτοιο εγχείρημα, μα πόσο αναγκαίο για την απελευθέρωση του ανθρωπινού δέντρου από τα βάρη της μνήμης!

·         Υπάρχουν άτομα που γεννιούνται με ανοιχτή μνήμη.
·         Αυτό σημαίνει πως έχουν πρόσβαση στις συλλογικές μνήμες της ζωής.
·         Η πίστη ότι είναι μια δική τους προηγούμενη ζωή είναι γεννημένη από το γεγονός ότι την βιώνουν στα ενύπνια ή στο φανταστικό έντονα.

ΩΣΤΟΣΟ Η ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΕΤΕ ΕΤΣΙ. ΑΣ ΕΡΕΥΝΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΗΜΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΧΙ


7,Ο ΜΟΡΦΕΑΣ

Ο Μορφέας που μας ταξιδεύει στα ενύπνια πεδία, ονομάστηκε έτσι διότι ποιεί την μορφή. Είναι μέσα μας και αποτελεί ικανότητα του είναι.

Χρησιμοποιεί τις συναισθηματικές μορφοποιήσεις - που είναι η αλληγορία των συναισθημάτων του είδους - και τις νοητικές μορφοποίησες- που είναι η αλληγορία των σκέψεων και ιδεών μας, τις όποιες αποκαλούμε σκεπτομορφες, όταν αυτές είναι εκ του συνειδητού φορέα.

Το υποσυνείδητο λειτούργει με αύτη την γλώσσα της μορφής, αντιθέτως από το συνειδητό που λειτούργει με τον λόγο.

Οι μορφοποιήσεις λοιπόν, που έχουν ποιηθεί από το είδος μας στο διάβα του μας συνοδεύουν και από αυτές ποιούνται οι εφιάλτες και τα ιδιαιτέρα όμορφα όνειρα που ξεμπλοκάρουν το είναι.
Στον κόσμο του μορφέα, κάθε εφιαλτική εικόνα είναι τις περισσότερες φόρες συμβολική και την ανακαλεί η αναζήτηση-ανυσηχια μας για το μέλλον.

Όσο αφορά τώρα τις νοητικές μορφοποίησες, η αλληγορία τους κρύβει μια νέα ιδέα, μια λύση σε ένα πρόβλημα, άλλα και εντυπώσεις λανθασμένες ή ορθές του νου. 

Εργαζόμενοι με τις μορφοποίησες του ενυπνίου, ξεκαθαρίζουμε και θεραπεύουμε το είδος μας - όχι μόνο από εφιάλτες, άλλα  κυρίως από λανθασμένα θεμελιακά πιστεύω- βοηθώντας τους απογόνους να αντιδράσουν στις εφιαλτικές μορφοποίησες, δίχως φόβο, δια μέσω του απλού αποσυμβολισμού.

Για να γίνω πιο κατανοητή.

Ένα παιδί βλέπει ότι βρίσκετε σε ένα δάσος την νύχτα και το κυνηγούν τέρατα.

Αυτός ο εφιάλτης έχει ως βάση ένα  πραγματικό παρελθοντικό γεγονός στο προγονικό. Ωστόσο τα τέρατα που το κυνηγούσαν είναι του ζωολογικού κήπου, μα η μορφή τους μπορεί να ανήκει στην θρησκευτική συμβολική του κακού και να είναι αλλοιωμένη.

Αυτό, γιατί ο φόβος και τα συναισθήματα που ακολουθούν τον άνθρωπο, που φαντάζετε από το σήμερα το χθες, αλλοιώνει την εικόνα.

Ο πρόγονος αυτά τα ζώα δεν τα φοβόταν. Άλλα όταν βγήκε από την ζούγκλα και συνήθισε στην ασφάλεια των πόλεων άρχισε να τα φοβάται.

Η αλλοιωμένη εικόνα λοιπόν δείχνει το φόβο, του όχι και τόσο παλαιού που φέρει και ο σημερινός.
Ωστόσο στο σήμερα, ο μορφέας το χρησιμοποιεί συμβολικά και τα τέρατα αυτά είναι στην ουσία αυτά τα δεδομένα, που δεν είναι ταιριαστά με το είναι του παιδιού στον πραγματικό κόσμο- στον όποιο πρέπει να ζήσει.

Στην ουσία είναι ένας συναγερμός αλλοίωσης του είναι, μέσα από την διαμάχη που προκύπτει από την διάφορα του ατόμου, με τον τρόπο που λειτούργει ο πραγματικός εξωτερικός κόσμος- για την αποδοχή η μη αποδοχή- ώστε να βρει την ποσότητα της προσαρμοστικότητας του, εκείνη που του κάνει.

Η υποσυνείδητη γνώση, αύτη που έχει θέσει ο γονιός του όταν έβλεπε εφιάλτες, δίνει στο παιδί την αυτόματη στο ενύπνιο κατανόηση, του τι είναι και γιατί βλέπει αυτό που βλέπει.
Κατανοώντας αυτό και μόνο, η αντίδραση του παιδιού στον εφιάλτη δεν θα είναι  ακραία και οι όψεις των τεράτων θα μεταβληθούν σε πιο νορμάλ,  στο επόμενο ενύπνιο του.

Με αυτό τον τρόπο, οι τερατώδης μορφές που χρησιμοποίησε αρχικά ο μορφέας, αντικαθιστούνται από την νέα κατανόηση του παιδιού μες τον ύπνο του- όχι σε ατομικό άλλα σε συλλογικό επίπεδο και σβήνουν -δεν ανακαλούνται ξανά στο ενύπνιο.

Αυτό σημαίνει πως το παιδί δεν θα φοβάται τα ζώα μεγαλώνοντας και το χάσμα ανάμεσα στον αποξενωμένο από την φύση άνθρωπο από τον άνθρωπο της φύσης θα έχει μειωθεί!

Από την δική μου εμβάθυνση....που δεν με νοιάζει αν θα την θεωρήσουν άλλου, ούτε αν την μεταδώσουν σαν δική τους - διότι είναι χρήσιμο να μαθευτεί και αυτό έχει πότερο σημασία.

Για έναν υγιή ελεύθερο άνθρωπο......με αγάπη από της Φαντασίας τον Άγγελο πείτε.

8,ο συμβολισμός στην ποίηση
Ο ποιητής έχει έμφυτο τον συμβολισμό. Τον χρησιμοποιεί από το πρώτο του ποίημα ακόμα και αν δεν συνειδητοποιεί το γιατί.

Θυμάμαι στην νεότητα μου χρησιμοποίησα πολύ συμβολικά ένα όρος π.χ. του Αγλέφαρου το μάτι σιμά σου  και της  ακακίας  το πέπλο / για 12 χρόνο -13 χρόνο πολύ βαθύς λόγος μα εκείνη την στιγμή, αν με ρωτούσαν  να αποσυμβολισμό επακριβώς την έννοια θα έδινα μόνο την βασική ιδέα.

Ο ποιητής δεν θα κάτσει να αναρωτηθεί το γιατί και το πως....όλα του έρχονται φυσικά από μέσα και καινή την ώρα που γραφεί το νιώθω ερμηνεύει τα σύμβολα που ο ίδιος φέρει μέσα του..

Ο Αγλέφαρος  είναι ένα όρος στην περιοχή της Ευβοίας οπού έχουμε εξοχικό.
Μοιάζει σαν γνώση σε λανθάνουσα μορφή που ανασύρετε από τον ποιητικό εμπνεύστηκε λόγο.
Ο αποσυμβολισμού  έχει πολλά κλειδιά.

Ανάλογα λοιπόν το κλειδί που έχουμε κάνουμε τον αποσυμβολισμού και συμφώνα με το τομέα αναφοράς του συμβόλου.
Τα περισσότερα σύμβολα είναι αρχετυπικά και τα φέρουμε όλοι.

Ο ποιητής επικοινωνεί στην ουσία με την ψυχή του μέσω του συμβολικού ποιητικού λόγου και του είναι εντελώς φυσικό να συμβολίσει π.χ. την διάθεση του παραλληλίζοντας την με τις καιρικές συνθήκες.

ο ζωγράφος κάνει το ίδιο μέσα από την ζωγραφική
ο συγγραφέας είναι πιο πολύπλοκος.......
Ο συμβολισμός είναι τόσο σημαντικός που θεωρείτε ότι ήταν το αίτιο της εξέλιξης του homo sapiens


9,Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ


·        ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ.
·        Η ΓΗ ΜΑΣ Η ΙΔΙΑ.
·        ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.
·         ΚΑΘΕΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
·        ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.
·        ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΟΧΙ ΖΩΝ.

Είναι βλαβερό να χρησιμοποιούμε για  μια φυσική ικανότητα-λειτουργια λέξη που ορίζει κατασκεύασμα με την μεταφορική έννοια
διότι αυτό στις μέλλοντες γενναίες ποιεί από λάθος αντίληψη μέχρι σωματική ασθένεια καθώς λόγος και εικόνα σχετίζονται άμεσα και γεννούν τον συμβολισμό.
      Έτσι για παράδειγμα μπορούμε να δούμε πως επηρεάζει η λέξη ο νους υπολογιστής την μελλοντική γενναία. 
Ο νους ως υπολογιστής καλείτε να είναι αλάθητος και ο πόθος του αλάθητου ποιεί την λογική ότι θα ήταν καλό να είχαμε ένα τσιπ που θα μας έκανε αλάθητους η παντογνώστες!
Με αυτό τον τρόπο θέτουμε σε λανθασμένη πορεία τους απογόνους καθώς η λέξη και η εικόνα συνδέετε με την ιδιότητα και λαμβάνετε από την παρομοίωση του προγόνου ως ορθό και επιθυμία που δύναται να εκπληρωθεί από τον  απόγονο.

Πολλές  ασθένειες έχουν ριζά ακριβώς την δύναμη του λόγου και την αίτηση των πρόγονων.......όπως.....μακάρι να ήμουν κουφός......αν η δύναμη του λόγου ως αίτηση γίνει από πολλούς πρόγονους ένα κούφο παιδί θα προκύψει στην μελλοντική γενναία του γενεαλογικού αυτού δέντρου.

Ο λόγος είναι δώρο της αναλυτικής νοημοσύνης η οποία ορίζει την υγεία και την πορεία του όντος.
Η δύναμη που φέρει  ο λόγος δίνετε εκ του ακεραίου και αυτός ο λόγος είναι θεμελιώδης καθώς υφαίνει την ζωή μας. Έτσι παρατηρούμε ότι κάτι που έχουμε πει ως παιδιά δίνοντας ιδιαίτερη δύναμη σε αυτό, είναι κάτι που στο μέλλον έχει ποιήσει μια ολόκληρη πορεία προς επίτευξη η ευρύτερη κατανόηση του σχετικού σε αυτού λόγου.

Με τον ίδιο  τρόπο, μπορεί να έχουμε αφαιρέσει την δύναμη του λόγου που εκδηλώνουμε με αρνητικά συναισθήματα, για όλη την ζωή μας με την ίδια την θέληση-αιτηση μας όταν ήμασταν παιδιά..η να έχουμε ενισχύσει την δύναμη του λόγου μας ώστε να καλεί ευχαρίστα  συναισθήματα η να ποιεί διαύγεια όταν την έχουμε ανάγκη πάλι όμως σε μικρή ηλικία.

Ο λόγος που πηρέ δύναμη συγκεκριμένη από τον λόγο της αίτησης μας προς σε αυτόν στην παιδική ηλικία δεν αναιρείτε σε καμιά άλλη ηλικία
αντιθέτως αν έχουμε ζητήσει δύναμη λόγου συγκεκριμένη σε μεγάλη ηλικία μπορούμε να κάνουμε ανάκληση της δύναμης

Ότι ζητάμε - απαιτούμε σε μικρή ηλικία από τον εαυτό μας με δύναμη θέλησης  δύσκολα αποσύρετε ως απαίτηση μας σε μεγαλύτερη ηλικία.
Το γιατί αυτό συμβαίνει νομίζω είναι ευνόητο και το αφήνω σε εσάς

Λόγος το ιεροτέρων .....της αναλυτικής νοημοσύνης δώρο άλλα και  δίκοπο μαχαίρι
Με ένα λόγο μας ανασύρουμε από την μνήμη της ζωής της ψυχής και της απλής μνήμης όλα τα σχετικά στοιχειά της λέξεως. Με αυτό τον τρόπο ποιούνται οι συνειρμοί.

Αν τώρα έχουμε δυνατή φαντασία που σημαίνει ικανότητα προβολής εικόνας όσα ανασύρονται από την μνήμη έρχονται αντί ως συνειρμοί ως εικόνες σε εμάς κάτι που λήγω του ότι η εικόνες έχουν κραυγαλέο συμβολισμό στην μνήμη μπορεί να μας σοκάρει.

Για παράδειγμα μια απλή λέξη όπως σπηλαίο μπορεί να καλέσει από την μνήμη ένα δισεκατομμύριο ιστορίες πραγματικές-συμβολικές-υποθετικες με βιώματα ισχυρά συναισθήματα και σκέψεις και να προβληθεί από την ικανότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης ως ένα μέγα φιλμ πολλών ενωμένων ιστοριών

Φανταστείτε......πόσο  αυτό είναι επικίνδυνο
Θα τρομάζαμε ίσως αν βλέπαμε τι συμβαίνει στο υποσυνείδητο πριν ένας συνειρμός εκδηλωθεί από την σκέψη
Ο λόγος που η εικόνα μπορεί να προκαλέσει σοκ είναι διότι ο λόγος δεν αρκεί για να ονομάσει τα πάντα 
'Ετσι το καταφύγιο-σπηλαιο το ιερό-σπηλαιο της ζωής-σπηλαιο του ήδη-σπηλαιο ακούγετε τόσο άπλα άλλα ως εικόνα είναι τόσο κραυγαλέα και ανασύρει  ένα άπειρο πλήθος συμβολικών και πραγματικών γεγονότων

Η γεφύρωση ανάμεσα στην αναλυτική και συναισθηματική νοημοσύνη απαιτεί μια πιο αναλυτική γλώσσα που να μην συνοψίζει την απειροστά των ερμηνειών σε ένα και μόνο σύμβολο.
Σε ένα μήνυμα που λαμβάνουμε για παράδειγμα από την μητέρα φύση που προμηνύει έναν σεισμό ο δράκος χρησιμοποιείτε ως λέξη για το  σεισμικό φαινόμενο
άλλα θα μπορούσε σε ένα σεισμό+ τσουνάμι να είναι ο τόπος στον όποιο υπάρχει ο τελευταίος δράκος επί της γης πχ το commander

Η δυσκολία επικοινωνίας με την φύση οφείλεται σ' αυτό το γεγονός
και το άτομο μπορεί να βιώσει κάτι που θα το ειδοποιήσει άλλα δίχως να μπορεί να το ερμηνεύσει ορθά να ταραχτεί...άλλα και να το ερμηνεύσει...ποιος θα κάτσει να τον πιστέψει... συνεπώς ...γίνετε δώρο άδωρο
όμως είναι πολύ βασικό να κρατήσουμε αυτήν την επικοινωνία με την φύση ακόμα κι αν χρειαστεί να φτιάξουμε μια νέα γλώσσα η έναν νέο συμβολισμό.

Ίσως  βγήκα λίγο από το θέμα άλλα πρέπει να υπογραμμίσω ότι πριν τον λόγο
προηγείτε η εικόνα..
Τα όνειρα τώρα φέρουν την εικόνα την συμβολική που έχει χαραχτεί στην συλλογική μνήμη των συναισθημάτων. Οι εφιάλτες πηγάζουν από εκεί όπως και τα υπέροχα όνειρα και οι προειδοποιήσεις-διαισθητικα ονειρεύονται μια γλώσσα και αύτη και κάθε γλώσσα είναι ένας λόγος.

Όμως το φίδι που επιτίθεται σε ένα όνειρο μπορεί να είναι μια προαναγγελία προβλήματος στην σπονδυλική στήλη άλλα και ένας εχθρός αλλού τύπου ακόμα και μια δύναμη που προασπίζει..
Το που δίνουμε την δύναμη του λόγου σαν παιδιά και που την αφαιρούμε η την αποδυναμώνουμε σχετίζετε με αυτό.

Το πόσο μεγάλη πρόσβαση έχουμε στην μεγάλη μνήμη και με πύον τρόπο. 
Έτσι πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι η εικόνα που φοβίζει μας καλεί να  μειώσουμε την συλλογική δύναμη που της έχει δωθει εικόνα είναι εικόνα και δεν μπορεί να μας βλάψει εκλογικέψει άδω είναι αναγκαία και ποιεί θεραπευτικό έργο ειδικά όταν προσθέτουμε τον λόγο της εκλογικέψεις στο συλλογικό μεταβαλλόντας την αντίδραση μας στην θέαση της εικόνας.

Η εργασία αύτη βέβαια δεν είναι για όλους οποίος την έχει γεννηθεί με αυτήν

Ακόμα ο ελληνικός λόγος ο τόσο πλούσιος......παγιδεύει με τα άρθρα.
πχ λέμε ο Δημιουργός και στο ο θέτουμε στην ποιητική υπόσταση ένα φύλλο
έτσι η προσέγγιση μας επηρεάζετε από αυτό αθέλητα.

Εχουμε επίσης σκεφτεί γιατί τον λέμε Δημιουργό και όχι Ποιητή?
Έχουμε γνωρίσει δήμιο ασθένεια πόλεμο κακό.
Στόχος μας πρέπει να είναι να μπορέσουμε να μετατρέψουμε τον δήμιο σε ποιητή ξανά.
Τα πάντα στην εσωτερική εμβάθυνση δυστυχώς έχουν διαχωριστεί σε αρσενική και θηλυκή δύναμη οπού θέτουν την θηλυκή στην παθητικότητα
άλλα η αρσενική είναι εκείνη που εκδηλώνει την αναλυτική και η θηλυκή την συναισθηματική.
Θεμελιώδη κι πρώτη αντιθέτως με τα πιστεύω της ανδροκρατούμενης κοινωνίας είναι η θηλυκή-συναισθηματικη και  όταν λαμβάνετε ως παθητική ποιεί ανισορροπία.

10,ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ


Ο νους μας στην γνωσιολογική του βιβλιοθήκη έχει άπειρες πληροφορίες.
Διαβάζοντας βιβλία  προσπαθούμε να γίνουμε γνώστες όλων και πιο πολλών πραγμάτων θέτοντας την αναλυτική σκέψη σε κίνηση προς κατανόηση.

Έτσι γινόμαστε άριστοι αναλυτές και παρατηρητές διότι η αναλυτική μας  ψειρίζει το καθετί καθώς δεν θέλει να μένει στο μάτι της τίποτα απαρατήρητο.

Όμως όταν χρειαστούμε τούτη την γνώση άμεσα σε μια στιγμή λειτούργει η άπλα είναι ένα ωραίο μπλε θαμμένο στην βιβλιοθήκη?

Η σοφία ωστόσο υφαίνετε από το θεμέλιο του νιώθω.

Νιώθω-κατανοω με το νιώθω
Σκέπτομαι -Κατανοώ με το σκέπτομαι
και ιδου έχω κάνει μια βελονιά της σοφίας.

Αύτη τώρα την σοφία μπορώ να την χρησιμοποιήσω οπότε την χρειάζομαι δίχως να την καλέσω. 
Λειτούργει δηλαδή από μόνη της διότι έχει θεμελιωθεί από το βιωμα. Βίωμα λοιπόν γίνετε η γνώση όταν συμμέτοχος και θεμελιακή αρχή της είναι το νιώθω. 

Και αυτό γεννά την σοφία.
Αν θέλω να υψώσω την βελονιά μου άμεσα, θα πρέπει να ζητήσω από την ψυχή να φανερώσει το επόμενο στάδιο του νιώθω, ελέγχοντας την προηγούμενη βελονιά μου.
Με αυτόν τον κύκλο η σοφία υψώνετε.

Το νιώθω λοιπόν ποιεί την κλήση του γνωρίζω, την ώρα που το χρειαζόμαστε.


Κι αυτό είναι το σοφό.


ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.



ΠΑΡΈΝΤΗ Γ. ΑΡΕΤΗ 



inei777@gmail.com