Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αθηνα, Αττική
Κάλπασε με τον Πήγασο.

welcome to my poetry site

Το contact me,my emails are
inei777@gmail.com & auinta888@windowslive.com

20/2/14

ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΡΙΣ

Στο Διαμάντι της Ίρις είπαμε δυο λόγια για το άστρο της ζωής και την ηλικιακή ωρίμανση  του ανθρώπου.




Με το ίδιο σχήμα έχουμε την λειτουργία των ειδικοτήτων στο κοινωνικό σύστημα του Διαμαντιού.

Ένας τομέας είναι τα θρησκεύματα. 

Την 7η θέση στο Άστρο της Ζωής λαμβάνει ως το πιστεύοντας ορθότερο επομένως πιο εξελιγμένο, το επίσημο θρήσκευμα του όποιου έθνους. 
Στις άλλες θέσεις έχουμε την σύμφωνα με την κρίση των θρησκευτικών αντιπροσώπων του επίσημου θρησκεύματος την αντιστοίχιση των άλλων θρησκευμάτων.

Στο κέντρο ο ανθός της ζωής συμβολίζει την Ποιητική Υπόσταση που εποίησε δίχως άρθρα ονόματα και τίτλους αλλά με την απλή κατανόηση του Ποιείν του Παντός Υπαρκτού κόσμου. 

Μέσα στην οκτάβα των θρησκευμάτων έχουμε θέση και την Αθεϊα.

Στην 8η θέση έχουμε το εξελικτικό ήχο της πίστεως που αντιπροσωπεύει τον εξελικτικό παράγοντα της  κατανόησης του ανθρώπινου είδος  προς το Ποιείν του Παντός και της λειτουργιάς της Ποιήσεως.

Στο κοινωνικό σχήμα μας λοιπόν έχουμε όλα τα θρησκεύματα και την Αθεΐα σε έναν λειτουργικό ναό συντονισμού, ενότητας, γεφύρωσης και εξέλιξης της ανθρώπινης  οπτικής προς την Ποίηση και το Ποιείν του όλου. 

Εδω οι συγκεντρώσεις γίνονται από τον λαό, που ταξινομείται και λειτούργει την αναζήτηση της καλύτερης συνύπαρξης των θρησκευτικών πιστεύω, παραθέτοντας τα οποία αιτήματα και παραπόνα που έχει για την συμπεριφορά και τη δράση αλλόθρησκων στους θρησκευτικούς αντιπροσώπους αυτών.

 Οι θρησκευτικοί αντιπρόσωποι παίρνουν θέση στα πέταλα του εξωτερικού  κύκλου.
 Ο λαός που θέλει να παραστεί στην συγκεκριμένη ομιλία σύμφωνα με το αίτημα του από την προηγούμενη συγκέντρωση θα λάβει θέση στα τρίγωνα του εξωτερικού κακόγουστα μικρότερα τρίγωνα του εξωτερικού κύκλου ,θα πάρουν θέση στο ένα οι παρευρισκόμενοι για παραπόνα μεταξύ αλλοθρήσκων που θα παραδώσουν στους συντονιστές του θρησκεύματος τους, ονόματα και  δράση των ατόμων που ήρθαν σε ρήξη μαζί τους και ήταν αλλόθρησκα. 
Οι συντονιστές των θρησκευμάτων συλλέγουν τα παραπόνα του πλήθους ανάλογα με το θρήσκευμα που εκπροσωπούν και τα παραδίνουν στους θρησκευτικούς αντιπροσώπους που ανήκουν οι δυο πλευρές που ήρθαν σε ρήξη. 
Έτσι οι οπαδοί των δυο θρησκευτικών οδών που ήρθαν σε ρήξη θα καθοδηγηθούν από το δικό τους θρησκευτικό σκήπτρο ώστε να επανέλθουν στους κανόνες αρμονικής διαβίωσης με την ποινή που τα θρησκευτικά σκήπτρα τους αγαπούν να τους δώσουν και πάντα με την έγκριση των κρατικών αντιπροσώπων του  θρησκευτικού οκτάεδρου. 
Στο δεύτερο μικρό τρίγωνο του εξωτερικού κύκλου παίρνουν θέση εκείνοι που εισήλθαν στην συνέλευση δίχως να έχουν αιτηθεί πρότερα κάτι τέτοιο. 
Στον 2ο εσωτερικό κύκλο έχουμε τα νεότερης ηλικίας παρευρισκόμενα άτομα που λαμβάνουν θέση στο οκτάεδρο συμφώνα πάλι με τα θρησκευτικά η μη πιστεύω τους. Ενώ στα πέταλα του 2ου εσωτερικού κύκλου έχουμε τους κρατικούς αντιπροσώπους του συγκεκριμένου τομέα.

 Εδω θα συζητηθούν νομοθεσίες εξασφάλισης αρμονικής συνύπαρξης με αλλόθρησκους αλλά και άθεους.

Η αθεΐα είναι και αυτή μέρος του θρησκευτικού κύκλου καθώς φέρει αλλά και οφείλει να εκπαιδεύει τους οπαδούς της στην εκτίμηση και την προστασία  της ποιήσεως και των πλασμάτων αυτής καθώς και στην αρμονική συνύπαρξη των μελών της με τους πιστούς του οποίου θρησκεύματος. 
Ο κοινωνικός αυτός θρησκευτικός ναός έχει πολλαπλό χαρακτήρα καθώς κάθε μέρα αφιερώνεται σε ένα πλήθος θεμάτων που αφορούν τις νομοθεσίες που σχετίζονται με :

1,την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων σε σχέση με το θρησκευτικό η μη πιστεύω τους ,
2,την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων και των άλλων ειδών
3,την ορθή λειτουργία της κοινωνίας σε σχέση με το περιβάλλον και την γη.
4,την αναζήτηση του εξελικτικού ήχου της κάθε πίστεως, δια μέσω της συγκέντρωσης των κοινών σημείων διδασκαλίας των ιερών κειμένων
5,την αναζήτηση ορθότερης προσέγγισης και κατανοήσεις του Ποιεί δια μέσω της κατανόησης της λειτουργίας της ίδιας της φύσεως.

Συντονιστής δε των θρησκευμάτων είναι ο αντιπρόσωπος των Άθεων, ο οποίος οφείλει να συντονίζει τον διάλογο των θρησκευτικών αντιπροσώπων με τρόπο τέτοιο που να τους υπενθυμίζει την εκτίμηση προς την φύση και πλάσματα αυτής.
Οι κρατικοί αντιπρόσωποι οφείλουν να συγκεντρώσουν τις προτάσεις και τα σημαντικά σημεία των διαλόγων ώστε να νομοθετήσουν. Πριν την εφαρμογή της νομοθεσίας απαραίτητη κρίνεται η ψηφοφορία που γίνεται ανά κοινότητα.

Στο κεντρικό κύκλο περνούν θέση  τα από 15 ως 23ετων άτομα που έχουν αιτηθεί να παρευρεθούν ενώ εκπροσωπούνται πάντα από 1-8 16χρονα που βρίσκονται στην διοικητική ηλικία τα οποία ονομάσαμε Μέλισσες. 

Τα άτομα αυτά βοηθούν τους κρατικούς αντιπροσώπους στην συλλογή των κύριων προτάσεων του διαλόγου παίζοντας τον ρόλο της μέλισσας που θα πρέπει να συνοψίσει τις προτάσεις δίνοντας έναν εξελικτικό ήχο από καρδιάς σε κάθε σύνοψη.
 Οι έφηβοι του κεντρικού κύκλου όπως πάντα αναγνωρίζονται από το σύστημα του διαμαντιού ως οι φέροντες τον εξελικτικό ήχο και σε αυτούς δίνεται ο κύριος λόγος στην αρχή και στο τέλος του κάθε θεματικού κύκλου συζήτησης ,  
από το πέταλο της Αθεΐας που δρα σαν συντονιστής, ανεξαρτήτως σε πιο πέταλο ανήκουν τα θρησκευτικά τους πιστεύω.  
Ο κοινωνικός αυτό ναός αρχίζει και τελειώνει την λειτουργία του με εκπαιδευτικούς ύμνους προς την φύση ,την γη και την ζωή και αυτό είναι κάτι που αναλαμβάνουν τα 15-23ετων άτομα που έχουν αιτηθεί να συμμετέχουν στην συνέλευση.
Στο κέντρο του ανθού απαγορεύεται να σταθεί οποιοσδήποτε καθώς θεωρείται θέση που αναλογεί στα βρέφη και στο ποιείν.

Με παρόμοιο τρόπο λειτουργούν στα οκτάεδρα όλες οι ειδικότητες ανάλογα με το τομέα οκταέδρου που ανήκουν.

Η συνεργασία των Οκτάεδρων τομέα είναι σημαντική και στο τελικό κυβερνητικό σχήμα έχει θέση στα τρίγωνα συνεργασίας. 
Το θρησκευτικό για παράδειγμα οκτάεδρο συνεργάζεται με το οκτάεδρο του επιστημονικού τομέα για την νομοθεσία που αφορά την οικολογία αλλά και την διαφύλαξη του φυσικού πλούτου, καθώς επίσης και με του Ιατρικού Οκταεδρικού τομέα για την νομοθεσία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και κοινωνιολογική και ψυχολογική στήριξη των θρησκευτικών μελών του.
Οι αντιπρόσωποι των θρησκευμάτων εκλέγονται από τον λαό των θρησκευμάτων τους  και πρέπει να είναι από 25-31 ετών ή από 33-39 ετών να ανήκουν σε απόφοιτους θεολογικής σχολής και να μην έχουν εισέλθει στις ιεραρχίες που μπορεί να διέπει η λειτουργιά του θρησκεύματος τους.

Από εκεί και περά τα θρησκεύματα λειτουργούν και εκκλησιάζονται στους ναούς τους όπως ορίζεται από το σύνταγμα του έθνους που εφαρμόζει το διαμάντι.

Αυτό αφορά το πρώτο μεταβατικό από την σημερινή λειτουργία της κοινωνίας και της θρησκείας προς το Κοινωνικο-θρησκευτικο Σχήμα του Διαμαντιού της Ίριδος.

 Θέμα δημοσίευσης: Re: alkinoos
Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2014 03:11 
Φωτισμένος



Εγγραφή: 09 Φεβ 2012 02:01
Δημοσιεύσεις: 164
Τοποθεσία: iryshaem
ΣΕ ΣΠΗΛΑΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ
ΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΠΩΣ ΕΧΩ ΔΑΝΙΣΜΕΝΟ
ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ ΤΟ ΣΚΗΠΤΡΟ ΜΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟ
ΠΕΤΡΑΣ ΠΥΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝΘΟ ΖΩΗΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΑΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ

ΚΑΙ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΠΕΛΜΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΔΙΣΟΥΝ
ΔΙΧΩΣ Η ΚΕΦΑΛΗ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ
ΔΙΧΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΝΞΕΙ
ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΓΟΝΙΜΟ ΥΦΑΔΙ.

ΦΤΕΡΟ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΘΗΣΕ ΣΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΜΟΥ
Η ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΜΕ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΕΜΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΝΑ ΑΓΓΙΞΩ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΝΘΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΗΡΘΑ ΠΑΛΙ

ΟΚΤΩ ΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΜΟΥ ΥΦΑΝΑΝ ΟΚΤΑΒΕΣ
ΟΚΤΩ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΦΑΝΕΡΩΣΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ
ΕΝΑΤΗ ΜΟΥΣΑ ΣΑΝ ΓΙΝΩ ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΑΙ
ΤΙ ΡΙΧΝΩ ΤΟΥ ΑΦΥΣΙΚΟΥ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ


ΑUINTA IRIS WRITTEN NOW FOR YOU

_________________
Κοίτα τα αστέρια αν θες να δεις που νανουριζόμαι,
κ'ακου τον ήχο της θαλάσσης.
Οποιος κ'αν είσαι σε τυλίγουν οι φτερούγες μου,
καθώς πορεύεσαι μες το σκοτάδι.




Δεν υπάρχουν σχόλια: